28 April 2015

Mat Selfie

Assalamualaikum..

Mat Selfie 2 beradik ni..aduhai lah anak..penuh handfone Ibu dan Ayah ngan gambar selfie dorang..hehe..Kongsi kat sini biar korang 2 orang dah besar esok boleh tgk perangai korang masa kecil. Nanti Ibu cerita tak percaya pula kan..So..meh kita buat bahan bukti :p
 
 
 
 
Oklah selfie..Jangan selfish sudah..Pang karang..huhu..semoga membesar sihat dan elok pekerti..Ibu dan Ayah sayang kamu sgt2..Tak sabar nak cuti..Qoid pun ada trip sekolah 30 April ni..x sabar lah tu nak cuti sekolah 4 hari..heheh..xoxo

Lynda Che Lah

No comments:

Post a Comment

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Qoid Demam Denggi

Assalamualaikum.. Sekali lagi tergendala nak sambung episod akhir mahligai kami. Sebab Qoid positif denggi.. Sebenarnya Qoid start ...