03 December 2014

Qhalif Umar ~ 9 Bulan

Assalamualaikum..

Hari ni Qhalif Umar 9 Bulan..Dah pandai apa? 
Pandai makan..
Suka memanjat..meja..sofa..
Main cak-cak..Main balik langsir..
Kalau kena tinggal sekejap nak buat susu ke g toilet ke menangis macam kena pukul..
Ngan orang taknak senyum langsung..Orang keliling rumah Onny panggil dia Mat Serius..
Ngan Moyang pun takmo senyum..
Suka main bola..Suka masuk benda dlm mulut..
Dah boleh berdiri tegak dan tak dipegang tapi kaki takmo melangkah.
Puaslah pujuk suruh bertatih tp sanggup duduk balik.
Kalau terjaga tengah malam pukul 1 2 pagi..nak main dulu br tidur balik..Ni Ibu Ayah T__T
Kalau bawa naik kereta..keluar dr rumah..nangis bagai nak rak pun boleh diam dan senyum..
Apa abang Qoid ngan Kak Yana buat nak join..x padan kecik..hehe..
 
Tapi doa Ibu..semoga membesar sihat dan sejahtera..
semuanya dipermudahkan utk anak-anak Ibu..
Jadi doktor ok..sebab abang Qoid Ibu dah suruh jadi Arkitek..
ahaha..boleh tak paksa gitu..xoxo

Lynda Che Lah

2 comments:

  1. oH BUDAK SUKA JALAN NI..SENYUMAN DIA MAHAL SEBAB sekali dia senyum semua orang melted..hehe..Semoga terus membesar menjadi anak yang soleh ye sayang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin..
      Itulah Aida..ngan family members je senyum gelak mengekek..tp mmg melting klu dia senyum (matiklah puji anak sendiri...) hehe

      Delete

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Qoid Demam Denggi

Assalamualaikum.. Sekali lagi tergendala nak sambung episod akhir mahligai kami. Sebab Qoid positif denggi.. Sebenarnya Qoid start ...