09 September 2014

Qhalif & Youei

Assalamualaikum..

Qhalif ada peneman baru kat rumah..Youei The Cat..Ntah betul ke idok eja nama kucing tu..Kucing PakLang ngan Auntie Yaya beli..Seronoklah Qhalif menengok kucing tu melompat-lompat..baring guling-guling kat dia..
 
Kalau Qhalif geram..dia gengam kuat-kuat ekor Youei..hehe..Abg Qoid pun seronok main ngan Youei..sebab kucing ni jenis kucing dok dlm rumah ngan aircond..makan kat dalam rumah semua...hihi..xoxo

Lynda Che Lah

2 comments:

  1. alahai...tomeinya kucing..
    sgt2 gebuss..best dpt peluk ni..
    kaler pon cantik

    ReplyDelete
  2. Blogwalking:

    Comeiiinya baby....kucing pun comel juge.. :)

    Jemput bertandang ke blog saya.. untuk dapatkan info tentang pelapik tilam kalis air, sangat membantu dalam melatih anak bercerai lampin..



    FB Page : https://www.facebook.com/cadarkalisair

    terima kasih..

    ReplyDelete

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Qoid Demam Denggi

Assalamualaikum.. Sekali lagi tergendala nak sambung episod akhir mahligai kami. Sebab Qoid positif denggi.. Sebenarnya Qoid start ...