20 June 2014

Entry Jumaat ~ Batal Ke Wudhu Apabila Suami Mencium Isteri

Assalamualaikum..

Perkongsian pagi ini.
Pendapat terakhir iaitu sekiranya tidak berlaku ejakulasi atau pengeluaran cairan maka 
TIDAK BATAL wudhu kedua-duanya..Wallahuaklam..xoxo

Lynda Che Lah

5 comments:

  1. trm kasih share..manfaat sgt ni.. hee..kadang2 pkara camni ada antara kita yg tk tau gn jelas..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah kak..kdg2 teragak-agak kan :)

      Delete
  2. Thanks share... ramai tekeliru ni...

    ReplyDelete
  3. Perkongsian yang berguna..tapi still was was..huhuhu..ada pendapat lain pulak macam ni..wudhu' akan terbatal sekiranya kita menyentuh orang yang halal dikahwini, yakni isteri..dan yang bukan mahram..Entahla..ambik semua sebagai ilmu dan bandingkan kan.. :)

    ReplyDelete

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Jom Bercuti di Ipoh ~ Heritage Hotel

Assalamualaikum.. Mood cuti-cuti kadang datang bila kita banyak kerja kat ofis, serabut dengan masa yang macam tak cukup. Kan? Tapi na...