30 May 2014

Mohon Terasa!

Assalamualaikum..

Nak share sesuatu dr FB..
Nice..sy tak tgk ABPBH hari tu tapi dpt bayangkan artis Melayu Islam kita berpakaian bagaimana..sy cuma tgk gambar Felixia dan berbangga dengan dia campur sedikit rasa malu..semoga dia istiqamah..begitu juga saya..jangan dipersoalkan tentang sejarah silam beliau..past is past..lagipun dia amatlah jahil dan dilahirkan sbg bukan Islam..semoga hidayah terus memihak pada dia..Insya Allah..xoxo

Lynda Che Lah

3 comments:

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Jom Bercuti di Ipoh ~ Heritage Hotel

Assalamualaikum.. Mood cuti-cuti kadang datang bila kita banyak kerja kat ofis, serabut dengan masa yang macam tak cukup. Kan? Tapi na...