04 February 2014

Tak Sihat..

Assalamualaikum..

Masuk minggu ke 36 kesihatan amat merosot..tekak sakit..batuk dan selsema..mungkin sbb cuaca..Rahim atau peranakan mungkin agak ke turun ke bawah jadi malam tak boleh lelap tidur dan takleh pusingkan badan sbb mcm collapse dr pinggang ke bawah..Bangun pagi adalah tempoh paling azab..Langsung tak boleh berjalan..tekanan yang kuat buat rahim rasa terlalu sakit..Malam tadi..mmg tak tahan dan menangis tengah-tengah malam..Encik hubby pujuk suruh sabar dan taktau nak buat apa..dan sy sendiri tak tau nak buat apa..cuba tidur dan dalam tidur terdengar bisikan..cuba minum Air Zam-Zam..

Pagi tadi Qoid Rafif dimandikan oleh ayah..disiapkan dan pegi sekolah ngan ayah..Ibu takleh bangun..keluar lambat sikit ke opis..Janganlah hari-hari begini..

Sekarang cuma tunggu appointment lanjut di PPUM 12 Februari utk dapatkan surat doktor..nak amik cuti bersalin awal sbb kudrat ke opis dah tak berapa nak ada..kandungan kali ni agak mencabar..terutama di akhir2 minggu..Semoga sy diberi kekuatan tahap luarbiasa utk menghadapi semua ni..xoxo

Lynda Che Lah

8 comments:

  1. sabar ye lyn..semoga dipermudahkan segalanya. saya pun mcmtu jugak masa dah minggu2 terakhir preggy. rasa malas je nak g keje. amik cuti awal n berehat k :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq Sue..keje byk..tu yg payah sikit nak cuti..tp mmg tak larat dah

      Delete
  2. Cuti awal je kak. Sebab dah sarat tu. Sian akak. Pengorbanan seorang ibu

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah Eka..tak larat dan tak mampu dah..kuatkan hati je ni..

      Delete
  3. Huhuu.. minggu-minggu ni ler memang azab nak tido mari. Sabo ye Lynda, sikit je lagi tu. Lagipun pahala dapat melimpah-ruah :) Jemput Singgah: Projek DIY Wall Sticker

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allah kak Farah..Itulah..mengenangkan tinggal sebulan je nak kutip pahala byk-byk...terima dengan linangan air mata..redha lah sy hendaknya..

      Delete
  4. Samalah dengan aida jugak time preggy Medina hari tu..sakit amat bile nak bangun pagi-pagi..lepas tu memang kena mintak tolong hubby nak bangun dari katil..Hopefully Lynda kuat dan tabah ye..semoga segalanya akan berakhir dengan cepat dan dipermudahkan..Amin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aida..
      Lynda sakit sebab dulu luka czer..memang skrg ni hubby yang kena tolong bangun dr katil..
      mungkin luka czer bahagian dalam tu yang buat sakit sgt nak bangun kan

      Delete

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Qoid Demam Denggi

Assalamualaikum.. Sekali lagi tergendala nak sambung episod akhir mahligai kami. Sebab Qoid positif denggi.. Sebenarnya Qoid start ...