Selamat Ulangtahun Ke4 Qoid Rafif

Assalamualaikum..
4 tahun dulu..jam 3.30 pagi ketuban pecah atas katil..Bangun..bersiap..mandi dan bertolak ke PPUM dengan iringan encik Hubby, Mama dan Ayah..Bertahan dengan kesakitan contraction dr jam 5 pagi ke 8 pagi sebelum decide epidural..Tapi xde rezeki mau normal juga sbb fetal distress jam 3.30 petang..Maka..lahirlah Qoid Rafif bin Zainol Ariffin tepat jam 4.10 petang melalui LSCS.
Hari ni genap 4 Tahun usia permata hati kami..Semoga terus dikurniakan kesihatan yang baik..kebijaksanaan yang baik..menjadi pemimpin yang baik dan mulia untuk semua..dan jadi abang yang penyayang kepada bakal adik..Ibu dan Ayah sayang Qoid Rafif..Semoga dilindungi dan dipayungi rahmat Ilahi..xoxo

*Malam tadi tidur terjaga..teringat 3.30 pagi ketuban pecah..janganlah baby Q pun nak ikut keluar sama mcm abang Qoid..hehe..

Lynda Che Lah

Comments

  1. happy birthday abang Qoid Rafif..... smoga jd anak yg soleh ya..:)

    ReplyDelete
  2. Happy Birthday Abg Qoid..semoga terus menjadi anak yang soleh dunia akhirat dan taat pada perintah Allah dan ibu bapa ye sayang..

    ReplyDelete
  3. HAPPY BELATED BESTDAY QOID.. SORRY AUNTIE LAMBAT WISH... MOGA JADI ANAK YG SOLEH...

    ReplyDelete
  4. terima kasih Aunties! Ameen for all Doa

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum..
    Mendoakan yang terbaik untuk semua.. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Popular Posts