Mendobi Semalam..

Assalamualaikum..

Salam Maulidur Rasul..Yes..actually semalam..tp nak buat post tak lepas-lepas..Jika Rasulullah masih ada :'( 
Terus amalkan Sunnah Baginda..tak payah tunggu Maulud Nabi baru nak buat semua..Sentiasa berselawat dan semoga kita menjadi umat yang terbaik..Insya Allah..

Sempena cuti semalam..ambil kesempatan mendobi semua baju Baby Q..Basuh katil sekali..Actuallly ni katil Qoid Rafif dulu..Dan keadaan masih elok..so..basuh dan nanti kita sambung balik..Thanx to Mama yang bantu dan petang kang..bolehlah melipat segala bagai baju dan alas katil tu..dah siap hantar ke rumah Mama sebab pantang kat sana..Tinggal beberapa minggu..takut tak sempat buat apa-apa..Pasni boleh fokus pada birthday Qoid Rafif dan Arianna Hani..Then setelkan hal opis sebelum cuti panjang..

 
Tapi cuaca pun tak berapa panas semalam..so..pg ni baju masih di luar rumah..tunggu bebetul kering..Tak byk lagi nak beli..tinggal napkin dan tilam kekabu..itu pun dok pk nak beli ke tak..sbb yang ada masih dalam keadaan baik..hehe..tp Encik Hubby kata..sian pula si adik pakai barang 2nd hand..ada beli 3 4 pasang baju baru..sebab baby kan cepat membesar..tengoklah nanti..

Cerita semalam..bermanfaat lah juga cuti kan dr dok terbaring layan kartun ngan Qoid..hehe..off to PPUM..Check up..tinggal minggu-minggu akhir..terpaksa rajin ke sana wlupun tak larat..xoxo

Lynda Che Lah

Comments

  1. seronoknya...moment ni plg best...syok..
    moga dipermudahkan ye lynda..

    ReplyDelete
  2. Seronok tgok baju2 baby hehehehe..

    smoga selamat melahirkan kak

    ReplyDelete
  3. Semoga semuanya akan dipermudahkan dan siap awl2 senang kan..takdelah kita kelam kabut nanti..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah Aida..tak kelam kabut nti..Ameen

      Delete

Post a Comment

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Popular Posts