21 January 2014

Anak Ayah..

Assalamualaikum..

Memang anak ayah..Manja ayah..Lelaki pun kan..peneman Ibu..takpe..janji jadi anak soleh dan berjaya dunia akhirat..Malam sebelum tidur kena main 5 perkara ngan ayah..Khemah-khemah..tangkap ikan..Main tangkap dan ikat dengan selimut..Masak-masak dan makan-makan..then minum susu sebelah ayah..tp sejak ke sekolah ni..tidur awal..kadang-kadang tak sempat main apa pun..tu sbb ayah pun dah start rindu dia..hehe..so..pagi-pagi wlu macam mana pun ayah akan hantar ke sekolah..naik moto merah ayah..tu yang rajin tolong basuh..ngan Ibu dah tak heran..petang boleh naik kereta ngan Ibu..
 
 
 
Pegi sekolah dah ok..semalam belajar A `aa'..B `baa'..Oklah..bila sebut `attention' Qoid Rafif jawab `Allahuakbar'..Well done Teacher :) xoxo

NolynQoid

2 comments:

  1. Alahai..manjanya dia dengan ayah..Baguslah..bagi rehat sikit kat Ibu..aida dua-dua anak manja dengan aida...Fenat!huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..kdg2 tak larat juga sbb nak susu..cing-cing..yak-yak nak Ibu je..hihi

      Delete

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Qoid Demam Denggi

Assalamualaikum.. Sekali lagi tergendala nak sambung episod akhir mahligai kami. Sebab Qoid positif denggi.. Sebenarnya Qoid start ...