12 October 2013

Isu Kahwin Aeril dan Wawa Zainal

Assalamualaikum..
Isu kahwin Aeril dan Wawa Zainal yg hangat..again,pendapat peribadi sy, syukur Alhamdulillah sbb mereka dah bernikah.kenalah faham rukun nikah kan.lengkap semuanya, maka sahlah pernikahan itu.cuma di Malaysia ni pernikahan perlu didaftarkan.kesilapan mereka cuma x mendaftar dan sepatutnya dikenakan denda. mcm nikah kat sempadanlah..cukup2lah komen yg tak berapa bijak yg ada..media Malaysia especially wartawan hiburan Msia ni suka sensaikan cerita dgn soalan bukan2. x pk ke kalau soalan tu berbaur fitnah..kan ke x elok. yang penting, doakan yg baik2 utk mereka. syukur sekurang2nya mereka menjauhi zina..
Buat Aeril dan Wawa..semoga bahagia sampai Jannah. Xoxo

Nolynqoid




ohartis-gambar-nikah-aeril-zafrel-wawa-zainal-2

2 comments:

  1. Yg paling sy xgemar wartawan2 bertubi2 tny soalan yg menyentuh sensitivi aeril n wawa..ble x sijawab mrh plak

    ReplyDelete
    Replies
    1. wartawan Msia semua suka provoke lah kak Mimi..x suka

      Delete

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Qoid Demam Denggi

Assalamualaikum.. Sekali lagi tergendala nak sambung episod akhir mahligai kami. Sebab Qoid positif denggi.. Sebenarnya Qoid start ...