17 June 2013

Jerebu Melanda Negara Semula..

Patutlah sejak seminggu ni kesihatan agak tidak memuaskan..dengan  tekak kering..batuk..selsema..makan ubat dah berkali-kali pun still tak baik..cuaca mcm mendung tapi bahang yang amat... cakap ngan hubby..cuaca tak elok..seminggu ni sy tidak di ofis..kursus di Ampang..then..tgh hari semalam br berkesempatan buka TV tengok siaran berita..rupanya..Malaysia dilanda musim kering dan jerebu...

Indeks bacaan pencemaran udara agak tinggi..Kat bawah ni info sehingga jam 7 mlm semalam..Wlupun berada di peringkat sederhana tapi tetap tak sihat..Kalau boleh kurangkan aktiviti luar..banyakkan minum air..kerap mandi..more info boleh semak kat sini 

NolynQoid xoxo

API

Status

Areas

%

0-50Good714%
51-100Moderate3975%
101-200Unhealthy611%
201-300Very Unhealthy00%
>301Hazardous00%
SelangorBanting93*97*96*
SelangorKuala Selangor84*87*90*
SelangorPelabuhan Kelang102*104*103*
SelangorPetaling Jaya82*86*86*
SelangorShah Alam82*85*85*

No comments:

Post a Comment

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Qoid Demam Denggi

Assalamualaikum.. Sekali lagi tergendala nak sambung episod akhir mahligai kami. Sebab Qoid positif denggi.. Sebenarnya Qoid start ...