15 February 2013

Qoid dah 3 Tahun

Assalamualaikum u'olls..

Hari ni genap usia Qoid 3 tahun..pejam celik..sekejap je..Ya Allah..Kau kurniakan sebaik-baik adab dan sikap kepada anak ini dan semoga kau limpahinya dengan Rahmat dan Kasih SayangMu..Semoga dipanjangkan usianya untuk berbakti kepada agama dan bangsanya..berbakti kepada masyarakat sekitarnya dan untuk menyayangi insan-insan sekelilingnya..Semoga terus dikurniakan kesihatan yang baik untuk melayari alamMu yang penuh pancaroba..Semoga terus-terusan menggembirakan dan membahagiakan Ibu dan Ayah..Erm..semoga yang baik2 untuk anakanda tercinta..

So..sambut awal masa cuti CNY hari tu..
Memandangkan encik hubby photographer tak bertauliah..maka gambar jarak dekat birthday kek takde..huhu..ada jauh je..
 
Budak pemalu..start org nyanyi dia tersipu-sipu..Cuma perkembangan tahun ni..tak menangis..hehe..
Juadah hari tu..Mihun sup (masak sendiri) dan Puan Mama tolong masak Pulut Kuning+Kari Ayam+Roti Jala..Goreng samosa sikit..dan limau mandarin CNY..
 
Atuk nenek yang sporting panjat tingkat 3..Insya Allah..2 tahun lagi...
Hadiah dr Pakngah+Makngah dan drpd Onny+Tok Ayah
Drpd Paksu Adib dan Mak Yatt
Hadiah dr Ibu dan Ayah tak sampai lagi..itu citer next entry... :(

Semoga segala-galanya lancar dan dipermudahkan untuk kamu Qoid Rafif bin Zainol Ariffin..Ibu dan Ayah sayang Kamu...xoxo

*Autopublish- Sambut awal sbb sekarang kami dalam perjalanan cuti-cuti...wiiiiii.......

NolynQoid

14 comments:

  1. ::happy bufday qoid!!chomel time nak tiup lilin tu...unty doakan qoid jadi anak yang baik dan bijak..insyallah..:) ::

    ReplyDelete
  2. happy birthday qoid. semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. jgn nakal2 tau :)

    ReplyDelete
  3. happy bufday qoid...dh 3 tahun pun, semoga membesar sbg anak yg soleh...byknya hadiah qoid dpt..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq auntie azie..amin for the doa.hadiah mainan sesaja..hehe

      Delete
  4. happy belated buffday syg! manyak nya dpt adiah.hehe

    ReplyDelete
  5. Happy belated birthday Qoid.. seronoknyer..

    ReplyDelete
  6. Eppy belated birthday...moga jd anak yang soleh dan mdengar kata...

    ReplyDelete
  7. happy belated bestday buat qoid, maaf lamabat wish.. moga menjadi anak yang soleh...

    ReplyDelete

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Jom Bercuti di Ipoh ~ Heritage Hotel

Assalamualaikum.. Mood cuti-cuti kadang datang bila kita banyak kerja kat ofis, serabut dengan masa yang macam tak cukup. Kan? Tapi na...