Mata Baru :)

Assalamualaikum u'olls..

Malam tadi tetiba cermin mata patah..on da way nak pegi dinner..nasib baik kedai cermin mata depan rumah je..dan nasib baik juga akaun encik hubby ada duit :P
Mata baru..tukar bingkai je RM200..memang harga tu ye? sbb seingatnya bila buat 1 set murah je..erm....
Dah sampai masa nak patah agaknya...
Dear encik hubby..TQ..hehe..eventhough sampai hari ni u masih tak percaya..ur wifey berkaca mata sbb kita kenal dulu-dulu I bermata bundar..ekekeke..xoxo

NolynQoid

Comments

  1. segalanya memerlukan duit... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye..segalanya..tambah2 di tengah bulan :(

      Delete
  2. huh nasib duet ada,kalo x de,hehehe kena korek2,selalu suami mmg ada kan.kite je xde.hehe

    ReplyDelete
  3. pernah jugak cermin mata saya patah dulu. tu pun bambam punya kerja. at last, pakai clear contact lense je. senang cite. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..bila dah terbang RM200 baru terpk nak beli lense..tapi lynda malas jaga..hehe..leceh

      Delete

Post a Comment

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Popular Posts