Keputusannya....

Assalamualaikum u'olls..

Keputusan peperiksaan ini dah keluar semalam..
Utk 1st timer..encik hubby kata sy kena redha..tambahan pula..sy tak study pun..antara yang menyebabkan sy kandas adalah..sy tiru sebiji ayat buku..ahaha..memang patut pun kandas..Xpe..bersemangat mau teruskan perjuangan tahun hadapan pula..kena study awal lah nampaknya...xoxo

NolynQoid

Comments

  1. insyallah akan ada rezeki akan datang..:)

    ReplyDelete
  2. takpe lah...cuba lagi...hubby saya pun dah byk kali amek exam KPSL ni, tak lepas...huhu...

    anggap je takde rezeki, mungkin lain kali, siapa tahu kan...InsyaAllah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah kak Wahida..hrm..org lain byk kali amik pun payah nak lepas..sy yang setahun jagung ni berangan pulak..hehe..tq kak..Insya Allah..1 hari nti :)

      Delete
  3. xpe, xde rezeki kali nie, mungkin ada rezeki di hari lain..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye..tq Azie..masih mampu tersenyum :)

      Delete

Post a Comment

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Popular Posts