TheBabyStore

28 May 2012

Makan-Makan di Cherating

Assalamualaikum u'olls..

Citer makan-makan di Cherating..memandangkan ini trip free & easy..so agenda utama selain tido dan lepak dlm bilik adalah makan..kenyang perut makan bfast yang pelbagai..malam ngan tengah hari pun perut tetap diisi dengan makanan menarik di Cherating..

Malam pertama di Cherating kami makan di sini..terletak di Jalan Cherating menuju ke Jabor..
Siakap Berempah dan Telur Dadar
Sup Tulang dan Kangkong Belacan..
aktiviti biasa menunggu makanan..Total malam itu RM56..sudah agak..dan tidak terkejut..

Hari kedua untuk makan tengah hari..semestinya nasi Kukus Gulai Kawah.nampak sboard ni dah senang dah..
Nasi Kukuh Ayam Rempah
Gulai Kawah dan Air Nyior
total hari tu lebih kurang RM20..murah kan..sampai hari ni ngidam nasi kukus ayam rempah ni lagi...
Malam kedua di sini..tempat femes Cherating..Klu google memang jumpa ni...Sebelah kedai malam kelmarin..adeh...
Ketam Masak Cili yang femes ngan sotong goreng tepung yang sedap..nak minta tambah tapi perut dah full..
Kangkung Belacan dan telur Dadar..Total cost RM36..Beza memang berbeza...
Qoid ngan air sirap
Hubby ngan Teh O Ais dan Carrot Susu sy..
Puas hati makan kat Cherating..Oklah..sama je macam kat sini..cuma seronoknya sbb sambil2 cuti2..hehe..xoxo

NolynQoid

No comments:

Post a Comment

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~