11-11-11

Assalamualaikum u'olls..

Tarikh 11-11-11 memang ditunggu kebanyakan orang..ada yang sambut hari lahir..sambut anniversary..dan yang special..mau diijabkabulkan pada tarikh ini..Alhamdulillah..pada tarikh ini sepupu cum classmate di kolej dulu dah selamat diijabkabulkan dengan pilihan hati..Kami dipaksa hadir pada malam nikah juga (haha..paksaan)..tapi seronok juga sbb dapat jumpa classmate dulu-dulu..hehe..skang keadaan sudah berubah dengan masing-masing datang bawak anak.hehe..

Tahniah kepada AyuMurni binti Zainuddin dan suami..

Pengantin ala arab...

Menu malam itu pun best..ada macam-macam jenis kuih..Ayam Masak merah..Gulai Nangka..Acar Jelatah..kenyang makan..dan jumpa classmate lama..

ngan classmate with anak2..huhu
Qoid menyusu masa org tgh akad nikah
Tak sempat nak bergambar dengan pengantin sbb pengantin makan dulu baru bersanding..tp ini budak sudah rasmikan pelamin tu..hehe..

bertuah!
Esoknya (12-11-11) lepas ke kenduri kawan hubby di Taman Melawati terus ke Dewan MBSA Seksyen 17, Shah Alam untuk majlis persandingan pula..Masa ni sempat bergambar dengan pengantin dan makan bubur kacang dan bubur jagung sambil layan teh tarik..
Untuk my lovely kazen..Selamat Pengantin Baru..Semoga tabah menghadapi ombak dan badai berumahtangga..Dilimpahi anak2 yang soleh dan solehah..Diberkati setiap jalan yang dipilih dan bahagia hingga ke Syurga...xoxo

NolynQoid

Comments

Popular Posts