Teguran Berhemah Encik Hubby :)

Salam u'olls..

Beberapa hari yang lepas..terima emel drpd encik hubby tentang wanita melayu akhir zaman..dan tujuan beliau menghantar emel itu mengandungi makna tersirat rupanya..Beliau mahu menegur sy dengan berhemah ataupun mengingatkan sy tentang tanggungjawab sy sebagai wanita muslim dan isteri beliau..Thank u encik hubby for sharing dan tegur sy secara berhemah..huhu

jgn pakai baju kurung yang jarang dan menampakkan warna kulit..setakat ini tiada..dan harap-harap tidak berlaku

amik gambar jgn gediks..

kene pakai baju yang menutup punggung..ini yang encik hubby dok tegur sy..selalu pakai jeans atau tracksuit n tshirt yang agak ketat..terjojol bentuk punggung dan nampak line seluar dlm..org2 lelaki dok tgk punggung sy..encik hubby nak marah lelaki-lelaki itu x blh sbb dia sendiri tak marah sy..hehe..so..beliau telah bersuara..maka wajiblah sy mengikut nasihat beliau.

legging..sy ade pakai ms mandi pool..blh tak encik hubby..huhu

tidak buat...

harap-harap xde ah sy begini..nampak lurah tut...

say NO to Legging!

erm..camne mau komen..mau berfesyen tapi kene bataskan sbb encik hubby dah tegur..
Sebenarnya banyak lagi yang encik hubby forwardkan..mayb utk post lain..Sebagai seorang isteri..adalah wajib utk sy menjaga maruah diri, maruah encik hubby dan kerukunan rumahtangga..pesan encik hubby..berpakaian seksi blh tapi hanya utk beliau (ececece)..bersolek dan berwangi-wangian di rumah..pakaian sy, beliau minta dilabuhkan dan dijaga adab berpakaian..Baik..sy yang menurut perintah ;)..xoxo

NolynQoid

Comments

  1. sm la ngan aju...ade bende yg die xbp suke die ckp....tang baju la slalunye...hehe...bini degil kdg2 syg baju lm2 mau pkai lg....bagus info ni lyn...

    ReplyDelete
  2. tq ct ;)
    kdg2..baju lama yang syg nak buang...haha..sbb tu sumber motivasi mengatakan bahawa badan ini tidak kembang lagi..haha..tp..apa blh buat..tp demi redha suami..xpelah kan

    ReplyDelete
  3. saya tgh berfikir benda sama...
    tiba masa utk kita 1 langkah lebih baik...

    ReplyDelete
  4. ina achik..
    kena lakukan anjakan paradigma..huhu..seiring dgn usia..insya allah.. n thanx for following..sy suka blog kamu :)

    ReplyDelete

Post a Comment

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Popular Posts