Penyelamat Saya..Hehehe

Salam u'olls..

Hari Ahad merupakan hari yang sy dan encik hubby nanti-nantikan sbb kami dpt berehat dan meluangkan masa bersama..lagipun ini lah masa nak mengemas rumah dan merepair ape yang rosak..

Sebenarnya..sistem perpaipan kat umah tu dah agak uzur..maklumlah..rumah dibina tahun 2002 klu tak silap sy..so..paip-paip besi banyak yang berkarat dan rosak..kami dah decide mau panggil plumber baiki semuanya tp smpi ke sudah..x jumpa plumber yang ok..yang ade pun..janji mau dtg..x dtg2..huhu

Akhirnya..encik hubby decide mau menunjukkan kepakaran beliau dlm urusan repair merepair ni..dr pukul 12 tgh hari while sy masak nasi tomato plus lauk pauk..encik hubby sibuk mendrill dan menukar paip..encik Qoid jd tukang sibuk dengan spanar n skru driver bagai tu..smpi sy dah siap masak around 1.30 pm..encik hubby tak suda lagi..smbil menunggu tu sy suap encik Qoid makan nasi..

Lebih kurang pukul 2.30 petang selepas encik Qoid tido..encik hubby keluar drpd bilik air dan mengadu lapar..haha..tau lapar..sy ingat dia mau dok dlm bilik air tu...hehe..lepas makan..beliau solat Zohor dan keluar ke Puchong beli peralatan paip yang diperlukan..sy plak...beradu sebelah Qoid..

Lebih kurang pukul 4.30 petang sy terjaga n encik hubby masih di bilik air..bertungkus lumus..dan akhirnya semuanya berjaya pada jam 7.00 mlm..huhu..sian encik hubby..sakit pinggang sbb mencangkung je sepanjang tempoh tu..

haha..xkan sy mau letak gambar seksi encik hubby sedang membetulkan paip kan..itu untuk tontonan sy je..hehe

Sy akui encik hubby sy hebat..dia pandai repair komputer (ni hobi kot), pandai repair moto dan kereta (kdg2 jadi..kadang2 tak..haha)..pandai repair brg mainan Qoid yang rosak..and tahu byk benda..sy bangga mempunyai suami seperti anda yang serba boleh..senang..haha...xyah kuar duit panggil plumber..pomen or what so ever repairer (erk..ade perkataan ni ke..)..Terima kasih kerana menjadi yang serba tahu dan serba boleh..Syg awak..xoxo

Comments

Popular Posts